آموزش کشیدن خط چشم برای انواع فرم های چشم

آموزش کشیدن خط چشم برای انواع فرم های چشم

آموزش کشیدن خط چشم برای انواع فرم های چشم

خط چشم یکی از لوازم آرایشی است که تغییر زیادی در چهره ایجاد می‌کند، البته به شرط آن که با مدل چشم‌ها هماهنگی داشته باشد. شاید برای شما کشیدن خط چشم کاری ساده و راحت باشد و در یک چشم بر هم زدن به سادگی بتوانید خط چشمی زیبا برای خود ترسیم کنید؛ اما این کار برای بسیاری از خانم‌ها جز سخت‌ترین بخش آرایش چشم‌ها به شمار می‌رود، به همین علت عده‌ای از خانم‌ها به کشیدن تتو خط چشم روی می‌آورند. خط چشم کشیدن با توجه به مدل و فرم چشم‌ها انجام می‌شود. افراد مختلف مدل چشم‌های متفاوتی از یکدیگر دارند، بنابراین کشیدن خط چشم برای هر چشمی باید متفاوت با مدل چشم دیگر باشد. خط چشم کشیدن یکسان و قرینه زمان زیادی از شما می‌گیرد؟ از این که هر روز برای یه آرایش ساده روزانه وقت زیادی راجلوی آینه بگذرانید، کلافه شده‌اید؟ چگونه خط چشم بکشیم از دغدغه‌های اصلی شما است؟ این کار ترفندهای خاص خود را دارد و همه کسانی که می‌بینید خط چشم زیبا و بی‌نقصی دارند با مهارت و صرف وقت زیاد به آن رسیده‌اند. هرچه بیشتر تمرین کنید، اینکار را سریع‌تر انجام خواهید داد و وقتی در کشیدن خط چشم حرفه ای می‌شوید، دریچه ای به سوی زیبایی بر روی شما باز خواهد شد. برای این که پس از خرید خط چشم آن را به راحتی آب خوردن بکشید، در این مقاله از رادیومدا با ما همراه باشید تا با آموزش کشیدن خط چشم متناسب با نوع چشمانتان، شما را یاری کنیم.

آموزش کشیدن خط چشم برای انواع فرم های چشم

 

انواع محصولات خط چشم

قبل از آموزش کشیدن خط چشم، بهتر است به انواع خط چشم نگاهی بیندازیم. خط چشم‌ها به طور کلی سه نوع هستند؛ ژلی، مدادی و مایع. خط چشم‌های ژلی حالتی مات دارند و بهترین نوع خط چشم هستند البته موقع کشیدن آن نباید دست بلرزد. خط چشم مایع سخت‌ترین نوع خط چشم است که نیاز به دقت زیاد و دست قوی دارد، خشک شدن آن نیز زمان‌بر است. اگر مبتدی هستید بهتر است از خط چشم مدادی استفاده کنید، زیرا کار با آن راحت است به شرطی که نوع باکیفیت آن را انتخاب کنید. این که شما کدام یک از انواع خط چشم را انتخاب می‌کنید، موضوعی کاملا سلیقه‌ای است.

معرفی انواع خط چشم یا Eyeliner

تکنیک و ترفند اصلی برای کشیدن Eyeliner که خود نوعی هنر به شمار می رود، چگونگی در دست گرفتن آن است. هر نوع از خط چشم کار خاص و متفاوتی انجام می دهد. برای راحت تر کشیدن خط چشم باید ابتدا انواع آن را بشناسیم. سپس انتخاب خود را برای خرید آن انجام دهیم.
خط چشم مدادی
خط چشم مدادی یا مداد چشم گزینه مناسبی برای مبتدیان و تازه کاران می باشد. مداد چشم را به راحتی مانند یک قلم می توانید در دست بگیرید و تسلط کاملی بر آن داشته باشید. نوک سخت این مدل مداد چشم به راحت تر کشیده شدن خط چشم کمک بسزایی می کند. این مدل از خط چشم ها اکثرا ضد آب هستند. در نتیجه برای کسانی که دچار آبریزش چشمی هستند کاملا مناسب است. گرچه ظاهر نهایی این مدل Eyeliner، کاملا تمیز و حرفه ای نیست. اما برای افراد نابلد شروع خوبی خواهد بود.

 

آموزش کشیدن خط چشم برای انواع فرم های چشمخط چشم ژلی

نوع دیگری از خط چشم ها که طرفداران زیادی نیز دارد، Eyeliner ژلی است. به دلیل خاصیت ژلی و روان بودن مایع Eyeliner، به راحتی بر روی پلک چشم می لغزد. همچنین ظاهر نهایی این مدل از خط چشم مات می باشد. خط چشم های ژلی داخل کاسه ای کوچک به همراه قلموی مناسب به فروش می رسند. از طرف دیگر این نوع Eyeliner ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد و به راحتی پاک یا خراب نمی شود.

 

آموزش کشیدن خط چشم برای انواع فرم های چشم
آموزش کشیدن خط چشم برای انواع فرم های چشم

مراحل اصلی کشیدن Eyeliner

حال نوبت به مرحله اصلی یعنی کشیدن خط چشم می رسد. قدم اول کشیدن دم یا انتهای Eyeliner است. به کمک خط چشم یک خط کوتاه از انتهای چشم به سمت بیرون بکشید. سپس انتهای آن را با یک صاف و مستقیم به اواسط بن مژه متصل کنید. با این کار یک مثلث تو خالی خواهید داشت. داخل آن را با Eyeliner پر کنید. از خانم ها علاقه دارند روی خط مژه پایینی هم خط چشم بکشند. به کمک فرمژه و استفاده از ماسکارا می توانید گیرایی و جذابیت چشمان خود را چندین برابر کنید.
معرفی Eyeliner برای انواع فرم چشم
حالت اصلی Eyeliner این است که خط چشم بسیار نزدیک به بن مژه کشیده شود. سپس به کمک انگشت یا گوش پاک کن، خط چشم پخش شود و از حالت خطی بودن خط چشم کاسته شود. با این کار، ظاهری دودی و طبیعی به خط چشم بخشیده اید. این مدل از Eyeliner به هر فرم چشمی می آید. اما اگر علاقه دارید به صورت تخصصی و حرفه ای، Eyeliner مناسب هر نوع چشم را فرا بگیرید ادامه مطلب کشیدن خط چشم اصولی را دنبال کنید.

 

 

آموزش کشیدن خط چشم برای انواع فرم های چشم
خط چشم مخصوص چشم های بادامی

خوش شانس ترین افراد برای کشیدن خط چشم، چشم بادامی ها هستند. این افراد دارای چشم های کشیده و خوش فرم می باشند. در نتیجه کشیدن Eyeliner نیز برای آنها آسان تر است. اما اگر قصد کشیدن خط چشم و تقویت زیبایی های چشم خود را دارید، بهتر است یک خط باریک و نزدیک به بن مژه خود بکشید. این خط را از اواسط تا انتهای چشم ضخیم تر کنید. Eyeliner شما در همین جا تمام شده است اما در صورت تمایل می توانید یک دنبال کوتاه یا طولانی نیز به Eyeliner بدهید.

خط چشم ماژیکی

 

 

آموزش کشیدن خط چشم برای انواع فرم های چشم
خط چشم ماژیکی یکی دیگر از انواع خط چشم‌ها است که برای زیباتر کردن چشم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع خط چشم در دسته خط چشم‌های مایع قرار دارد و روی پلک و چشم‌ها کشیده می‌شود. خط چشم ماژیکی به دلیل شباهت زیادی که به ماژیک دارد به این نام شناخته شده است و انتخاب مناسبی برای مبتدی‌ها می‌باشد. استفاده از خط چشم ماژیکی راحت‌تر از خط چشم مایع است و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. خط چشم ماژیکی نیز مانند هر خط چشم دیگری یکسری مزایا و یکسری معایب دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

 

 

آموزش کشیدن خط چشم برای انواع فرم های چشم

از مهم‌ترین مزیت‌های خط چشم ماژیکی می‌توان به استفاده راحت و بی‌دردسر، ماندگاری بالا، عدم پخش شدن و متناسب بودن با هر آرایشی اشاره کرد. از جمله معایب خط چشم ماژیکی نیز می‌توان به غلظت کم و پاک کردن سخت و دشوار اشاره کرد. این نوع خط چشم به دلیل غلظت کمی که دارد باید چند لایه روی پلک کشیده شود. استفاده از خط چشم ماژیکی نسبت به خط چشم مایع بسیار ساده‌تر است و به راحتی روی پلک کشیده می‌شود. خط چشم ماژیکی به دلیل نوک ثابتی که دارد این امکان را به شما می‌دهد که تسلط بیشتری برای کشیدن خط چشم داشته باشید.

این نوع خط چشم به سرعت خشک می‌شود و مانند خط چشم مایع برای کشیدن خط چشم‌های گربه‌ای و دنباله‌دار مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته مهمی که در رابطه با خط چشم ماژیکی وجود دارد این است که بعد از استفاده، درپوش خط چشم را محکم ببندید تا دیرتر خشک شود. برای کشیدن این نوع خط چشم نیز از گوشه داخلی چشم شروع کنید و به سمت انتها چشم ادامه دهید. هر چه به انتها و دم خط چشم نزدیک می‌شوید خط را ضخیم‌تر کنید تا جلوه زیباتری داشته باشد.

 

خرید انواع  خط چشم 

 

بسته 12 عددی خط چشم رنگی ماژیکی میس دمی

 

خط چشم گوزنی تایلامی

 

خط چشم ماژیکی پوکه اکلیلی مک

 

خط چشم ماژیکی هدی بیوتی

 

خط چشم ماژیکی مات آرت اسکین

 

خط چشم مدادی بل طلایی

 

خط چشم مدادی ضد اب دوسه

 

خط چشم مویی رنگی هندیان

گیمیلو خرید لوازم آرایشی بهداشتی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.